محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

... آخرین مطلب (2) ...

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ


سلام به همه...

امروز شنبه مورخ 1394/12/29 است و این آخرین مطلبی که تا تاریخ 1395/02/08 براتون میذارم...

1- تشکر از همه، همه ی کسانی که در این راه پر پیچ و خم زندگی تا اینجا منو همراهی کردن...

( این انسان ها به قدری بزرگوار هستند که حتی به من گفتن که اسمشون رو از لیست اساتیدم تو وبلاگ پاک کنم!!! )

2- تشکر از مسئولین محترم مدرسه هاشمی نژلد سه مشهد خصوصا مدیر محترم آقای ناظری...

3- تشکر ویژه از مادرم، که جز زحمت چیز بیشتری براش نداشتم ( از اول تا حالا و از حالا تا بعد!!! ) و....

به خاطر قبولی من در مرحله اول المپیاد شیمی، تصمیم گرفتم که فعلا از وبلاگ نویسی خودداری کنم و روی شیمی ( درسی که عاشقش هستم ) تمرکز کنم...

امیدوارم سال 95 سالی پر از سربلندی و شادکامی برای همه باشه...

موقع تحویل سال برای تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) دعا کنید...

دعا میکنم و دعا کنید که دوستان المپیادی ام و همچنین دوستان کنکوری ام، هر کجا که هستند موفق باشند...

چه قبولی در مرحله دو... و چه قبولی در کنکور... یا علی

(محمد جواد مهدوی)

  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۳)

  • حمید طهماسبی
  • سلام 
    الحمدلله کارنامه قابل قبولی در این سال داشتی
    بابت زحماتی که در امورات درسی و قرآنی باشگاه کشیدی ازت متشکرم
  • فرهاد یحیی بیگی
  • ثبت رایگان وبلاگ شما در وبلاگی ها

    افزایش بازدیدکنندگان
    افزایش محبوبیت وبلاگ شما
    نمایش وبلاگ شما در فهرست وبلاگی ها

    به آدرس ما سر بزنید : weblogiha.blog.ir
  • مهران حاج ابادی
  • سلام ... 
    من هم به شما تبریک می گم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی