محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

السلام علیک یا فاطمه المعصومه...

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ق.ظ


با سلام

سلامی به خوبی حال و هوای شروع شدن مدارس...

دلم خیلی برای فضای کتابخونه مدرسه مون تنگ شده

چون بیشتر از سر کلاس بودن توی کتابخونه بودم

و به قول دوستان، اونجا بزرگ شدم!!!

اول از همه عید قربان مبارکتون باشه

و...

راستش این چند روز که مطلب نذاشتم

به خاطر این بود که

سرویس اینترنت سالانه مون تموم شده بود...

حالا حتما می پرسید که چه ربطی به عکس ابتدای مطلب داره؟؟؟

بله، همونطور که از عکس پیداست

عازم سفریم،

ان شاء الله پنج شنبه 25 ام همین ماه میریم

و تا قبل از شروع مدارس هم برمیگردیم

اما...

میخام همه ی سعی و تلاشم رو به کار بگیرم

تا آدم بشم

اولش از خدا

بعد امام رضا (ع)

و بعدش از خواهر گرامیشون،

حضرت معصومه (س)

میخام که کمکم کنن

دوست دارم سفر معنوی دلم رو از گنبد طلا امام الرئوف شروع کنم

تا حرم خواهر دلسوز ایشان

بعد تا جمکران و عبدالعظیم ادامه بدم

آخرش چی؟

دوست دارم وقتی پنج شنبه 1مهر سوار قطار میشم

تا با شروع مدارس، دوباره زندگی رو مثل سالهای قبل ادامه بدم

حداقل چیزی که تو کوله ام داشته باشم اینها باشه:

احترام بیشتر به والدین

توجه بیشتر به درس

انس بیشتر با قرآن

دوستی بیشتر با اهل بیت و معصومین

تکریم بیشتر نماز خصوصا اول وقت بودنش

یاد مرگ

یاد روز قیامت که روز حسابرسی اعماله

ندامت از اعمال گذشته

و توفیق توبه مقبوله

...

دوست دارم پیشرفت کنم

حالا که زمینه ی اش هست

میخام پرواز کنم

آدم دیگه ای بشم

طوری که امام زمانم دوستم داشته باشه

وای خدا...

تصورش کن...

روزی امام زمان (عج) بیاد بگه من ازت راضی ام

شهدا با کارهای تو لبخند بزنن و شاد بشن

وای خدا...

خدایا خودت کمکمون کن،

ما ته دلمون دوست داریم خوب باشیم

خودت میدونی

بعد هر گناهی که انجام میدادیم ناراحت میشدیم

چون...

اراده مون ضعیفه

چون اراده نداریم زود گول میخوریم

ولی...

اگه ما خواسته باشیم، تو هم حتما کمک میکنی

دیگه پوزه ی شیطون مالیده ست

دیگه جرات نمیکنه نزدیکمون بشه!!!

بعدشم این راه رو ادامه میدیم

متصلش میکنیم به محرم

چهل روز عزا و ماتم برای اباعبدالله الحسین

خدایا

بعد محرم و صفر که این محمدجواد نیستم

قول میدم، قول مردونه، کمکم کن پاش وایستم

...

هر کس که با خوندن این متن

میخاد عوض بشه

میخاد بیاد جلو حتی اگر شده یک قدم

 یا علی

الان وقتشه

تا نیروی جوانی هست

بعدا دیر میشه

فردا هم دیره

همین الان

یا علی اش رو بگو

...

بیاین به هم قول بدیم

اصلا یه جریان راه بندازیم بین خودمون

توبه کنیم و دیگه کارهای قبل رو انجام ندیم

و پای قولمون بمونیم

و تا جایی پیشرفت کنیم که نفسمون رو زمین گیر کنیم

و زمینه ساز ظهور امام زمان بشیم

...

خسته شدم

از کار های هر روز و هر هفته و هر سال و...

خسته شدم

میخام عوض بشم

یا علی رو هم گفتم

میخام شروع کنم

هر کی از ته دلش با من میاد قم،

بسم الله

...

از طرف همه تون، یک به یک، به نیابت زیارت میکنم

ان شاء الله عاقبت همه ی ما ختم به خیر

و ختم به شهادت در مسیر حضرت دوست بشه

یا علی

...

محمد جواد مهدوی

ساعت سه صبح

دوشنبه

95.06.22

  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۴)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام دوست گرامی
    هم پیوند و دنبال شدید
    متشکرم.
    سلام دوست گرامی با افتخار لینک شدید
    سلام محمد جواد...
    امیدوارم سفر خوبی رو داشته باشی در پناه حضرت معصومه(س)
    التماس دعا...
  • علیرضا گلرنگیان
  • سلام داداش...

    ان شاالله به سلامت بری و با دست پر برگردی...

    آره، چه خوش گفتی، یعنی میشه یه روزی شهدا و امام زمان (عج) از ما راضی باشن؟

    امیدوارم به خواسته ات برسی، برای منم دعا کن...

    والا برادر منم یه وقتایی این حال و هوا رو پیدا می کنم...

    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی