محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

سلام به همه...

میخواستم بگم حالا که تابستون شروع شده و همگی بچه های دبیرستانی خوشحالن،

تصمیم گرفتم کسایی که وبلاگ من رو دنبال میکنن و همچنین دوستان با صفا و قرآنی خودم چه در مدرسه و چه در باشگاه و... 

رو با قطعه ای از قرائت استاد محمود شحات انور شاد تر کنم!!!

درسته یک مقدار طولانیه ولی زیباست، حتما گوش بدید

من خودم هر روز این تلاوت رو گوش میدم و امروز قطعه ای رو برش زدم

تا شما هم از این ثواب معنوی بی بهره نباشید


 

  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۳)

  • علی خدادادی
  • سلام
    تمام شدن امتحانارو تبر یک می گم
    پاسخ:
    سلام علی جان همچنین منم به شما تبریک میگم، خدا کنه که هیچ وقت کارنامه هامون رو ندن!!!
    ممنون
    واقعا زیبا بود
    پاسخ:
    سلام... خواهش میکنم

    سلام محمد جواد...
    خیلی قطعه تاثیرگذار و دلنشینی بود...
    راستی فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین آزاد شدن از شر امتحانات رو تبریک میگم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی