محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها


سلام به همه...

ببخشید چون ترسیدم فراموش کنم این مطلب رو امروز گذاشتم...

17 شهریور تولد مصطفی احمدی روشنه...

میخاستم اولین نفری باشم که این روز رو بهش تبریک میگه...

واقعا جای مصطفی ها و مجید ها و داریوش ها و مسعود ها این روزا خالیه

این روزا که متخصص ها زیاد شدن ولی متعهد ها کم

دارو ها زیاد شدن ولی درمان ها کم

خواننده ها زیاد شدن ولی قاری ها کم

محصل ها زیاد شدن ولی طلبه ها کم

و...

اونا خیلی راحت میتونستن با تخصص و متکی به درس دانشگاهی شون 

یه جایی کاری پیدا کنن و با پولش برن خارج و قید ایران رو بزنن

ولی...

اینها موندن تا پای جان هم موندن تا برای انقلابشون، شهیداشون، امامشون و...

کارکنن و خاری باشن تو چشم دشمن خوار

دمشون گرم...

میخاستم زود تر از همه به مصطفی تبریک بگم

چون آدما خوشحال میشن بفهمن یکی به یادشونه

و برای رسیدن روزهای خاص زندگیش مثل روز تولدش لحظه شماری میکنه

این یعنی اینکه هنوز برای من مهمی و فراموش نشدی

مگه امثال شما ها چندتا پیدا میشه

کلا سه چهارتا

تو کل کشور به این بزرگی

اصلا تو کل جهان

...

خیلی عجیبه اونم مثل من شیمی رو خیلی دوست داشته

مهندسی شیمی پلیمرشو از صنعتی شریف ایران گرفته

مثل من عاشق واکنش های هسته ای بوده

به خاطر همینم معاون بازرگانی پایگاه اتمی نطنز شده

مثل من عاشق اهل بیت و بخصوص حضرت علی (ع) بوده

ولی...

اون کجا و من کجا

واقعا چه جوری میخایم جوابشونو بدیم روز قیامت

چه جوری تو صورتشون نگاه کنیم

بگن ما خون دادیم برای پیشرفت علمی این سرزمین

زحمت کشیدیم تا نسل آینده ادامه دهنده ی راه ما باشه

ایران پیشرفت کنه

دیگه محتاج این و اون نباشه

دیگه جهان سوم نباشه

ولی...

اونوقت تو به جای درس خوندن

دنبال کلش و اتک و وار و Pes و گیم نت و لات بازی و دختر بازی و هزار جور درد و مرض افتادی

تو دانشگاه، تو دبیرستان، سر کلاس، و همه جا

دکتری که به خاطر پول مریض رو ویزیت نمیکنه به هیچ دردی نمیخوره

اونی که به خاطر مال دنیا بخیه بچه رو میکشه باید بره بمیره

دانش آموزی که درس نخونه به درد جرز لای در میخوره

اول از همه خودمو میگما به کسی بر نخوره یه وقت

الکی رفتی هاشمی نژاد اسمتو گذاشتی تیزهوش جای یه آدم مستعد رو هم گرفتی آب از آبتم تکون نمیخوره

هیچی

هیچی که هیچی

آخرشم هیچی

خسر الدنیا و الاخره

من که نمیتونم... من که نمیدونم... زبونم جلوی شهدا و امام شهدا لال میشه، کم میارم، دست خودمم نیست

برای هرکی، هر چی و تو هر رشته ای که شاخ باشم جلوی اینا هیچم، دستام خالی ان، 

مگه خدا خودش ریش گرو بزاره و به آبرو علی بخرمون و گرنه ما صفریم، شایدم منفی

بازم دمشون گرم


...

ببخشید یه کم طولانی شد

درد و دلی با هم سن و سالای خودم

هرکی میاد وبلاگ قدمش سر چشم من

ببخشید اگه ناراحت شدید

به نظرم لازم بود

...

مصطفی جان تولد مبارک

دمت خیلی خیلی خیلی گرم

یادت باشه من اولین نفری بودم که تولدت رو بهت تبریک گفتم

...

حتما بخونید و گوش بدید، ضرر نداره به خدا

زندگینامه ی شهید 

دریافت

ویدئو کلیپ زیبا از حامد زمانی



دریافت
مدت زمان: 5 دقیقه 51 ثانیه 

  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۳)

سلام
خیلی خوب و به زبان خودمانی حرفهات رو زدی.
اخلاص هم در جملاتت می درخشه
امیدوارم راه روشن روشن رو ادامه بدیم


سلام...
راستیتش خیلی فک کردم یه نظر شاخ بذارم ولی چیزی نیومد...
فقط میتونم بگم خیلی قشنگ بود و اون کلیپ آخر هم تکمیل کرد زیباییشو...
فقط یک سوال...
کسی که نمیخواد تو مدرسه تیزهوشان درس بخونه میتونه جاشو بده من؟؟؟؟؟؟؟
هخخخخخخ
مدیونی فک کنی با تو بودم...
پاسخ:
سلام...
فقط جهت تلنگر و یادآوری برای خودم و هم سن و سالای خودم بود...
و گر نه برای قبولی و ورود توی مدارس خاص باید آزمون داد و اونه که تایین میکنه ...
ولی مدارس دیگه هم خوبن و صرف تیزهوشان بودن دلیلی بر بهتر بودن نیست
  • علیرضا گلرنگیان
  • سلام

    خیلی متنت قشنگ بود... ولی نمیشه اسمشو تلنگر گذاشت؛

    این یه واقعیته که همه فراموشش کردن...

    ولی معلومه هنوز آدمایی هستن، 

    که از سر معرفتشون

    هنوز این واقعیتو قبول دارن...

    شما یکی از اونا هستی آقا محمدجواد...

    واقعا بزرگی کردی برای عرض احترام به شهدا...

    به قول خودتون «شهدا شرمنده ایم...»
    پاسخ:
    سلام... خیلی ممنون
    ان شاء الله روز قیامت مدیون شهدا نباشیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی