محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

سلام...

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

سلام مجدد به همه...

امروز 28 بهمن سال 1394 خورشیدی است و من طبق وعده ای دادم دوباره برگشتم تا در خدمت شما دوستان عزیزم باشم...

امروز، روز برگزاری آزمون ملی المپیاد شیمی بود و من لازم میدونم از همین جا از همه اساتید بزرگوارم که منو در رسیدن به این مهم یاری کردند تشکر کنم و امیدوارم که بتونم زحماتشون رو جبران کنم...

لیست اساتید من:

1) آقای محسن صابری فر              

2) آقای مهدی عصاری              

3) آقای محمد امین بیات              

4) آقای علی اسماعیلی مقدم              

5) آقای سعید موید پور

6) آقای دکتر گرمرودی                  

7) آقای دکتر متقی                  

8) آقای دکتر زرگرپور                    

9) آقای رحیم زاده اسکویی

10) استاد میر رضوی                    

11) استاد احمدی

12) آقای نوذری

و ..................................................................................

و نیز مدیر محترم مدرسه شهید هاشمی نژاد سه جناب آقای ناظری و معاون آموزشی عزیز آقای اخلاقی و مشاور گرامی آقای رحیم زاده و .....

و معلمان گرامی، آقای شریعتی دبیر درس شیرین زیست شناسی... آقای میر رضوی دبیر درس ریاضی... آقای قربان نژاد دبیر درس تاریخ و....

همچنین دوستان عزیزم آرین بحرینی پور و سروش خجسته و امین امینیان و صابریان و ... و همه ی دوستان من در کلاس 631 (سوم تجربی) مدرسه و .....

و نیز همه ی دوستانم در باشگاه اتحاد خراسان رضوی، مخصوصا مدیر باشگاه آقای طهماسبی که همواره حامی و پشتیبان من در کارها بوده اند، تقدیر و تشکر نمایم ......

برای همگی آنها آرزوی موفقیت میکنم ...

امیدوارم که همه ی ما از امتحان های بزرگ زندگی، به لطف ایزد منان سربلند بیرون بیاییم .......... (محمد جواد مهدوی)

  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۲)

سلام محمد جواد
خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی و می تونیم از مطالب زیبات استفاده کنیم
امیدوارم المپیاد رو هم قبول بشی و بخونی برای دوره و مدال ان شاءالله...
پاسخ:
سلام... ان شاء الله
من هم از برگشتنت خوشحالم
دیگه نری
خطرناکه
پاسخ:
سلام... دعا کنید که المپیاد قبول بشم، قول میدم که دیگه نرم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی