محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

ایران (بدون شرح!!!)

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۲۷ ب.ظ
 
 
 
 
چند دلیل مهم داشتم که این آهنگ رو براتون گذاشتم:
1) حواسمون باشه هر کاری میکنیم هدفمون برای پیشرفت و سربندی کشورمون باشه
2) کاری نکنیم که روز قیامت مدیون شهدای کشورمون باشیم
3) کلام آخرمون این باشه « ...که جان من فدای ایران»
  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۳)

این کشور مفتم نمى ارزه ، فى الحال !  مردم همه دزدن بماند که سران هم …
جایى واسه نبوغ این جا نیست ، متاسفانه یا خوشبختانه براى پیشرفت باید ترک کرد این جا رو …
نمیشه ساخت کشورى که پر از ترسه …
پاسخ:
سلام، اما من نظر متفاوتی دارم...
یک مثال میزنم...
چون به نقل کشورهای اروپایی ایران امن ترین کشور جهانه،
این شوخی نیست، واقعیته که داعش توی کشور فرانسه به اون عظمت و قدرت
تونست بمب کار بذاره و بیش از 120 نفر کشته شدند و... اما حتی نتونست به ایران نزدیک بشه!!!
اما قبول دارم که به استعدادهای جوان و قابل پیشرفت بهایی داده نمیشه،
بعضی مسئولین فقط به فکر متامع شخصی خودشونن و...
اما از ته قلبم اعتقاد دارم که جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران دارن امتحان پس میدن،
که اگه موفق بشن شیرینی اون، چشیدن حکومتی با عدل جهانی صاحب الزمان خواهد بود...
به امید اون روز زیبا
دارن امتحان پس میدن ؟ 
با مکیدن خون هم دیگه ؟! 

پاسخ:
سلام...
به نظر من نه باید از اینور بام افتاد نه اونور بوم...
نه افراط و نه تفریط... بلکه باید نظر های بقیه افراد رو هم شنید،
بله، قبول دارم که مشکلات هست، یکی دوتا هم نیست،
خیر سرمون جهان سومیم!!!
مشکلات زیاده و کسی هم پیدا نمیشه اون رو از روی زمین بر داره...
اگه دو نفر این طوری هم پیدا شدن ما اون ها رو از دست دادیم،
یعنی بهتر بگم دشمن اونا رو از ما گرفت...
کسانی مثل امیرکبیرها و مطهری ها و احمدی روشن ها و...
مکیدن خونی هم در کار نیست،
اتفاقا عدم عمل به راه شهدا و امام شهدا در واقع پا گذاشتن روی خون شهداست...
شهدای هشت سال دفاع مقدس که میتونستن مثل خیلی های دیگه به زندگیشون برسن ولی
راه بهتر رو انتخاب کردن...
یه مقدار انصاف هم چیز خوبیه...
چون شما دو خط انتقاد میکنی من مجبورم دو صفحه توضیح بدم!!!
من کارى به شهدا ٨ سال ندارم ، امسال شما خوب بلدید حرف بذارید تو دهن آدم 
بعد بگید هااان ، تو به فولان توهین کردى تو گفتى بهمان اینجوریه بعدشم با خاک یکسان کنید ، شما رو به خداى خودتون واگذار مى کنم … 
پاسخ:
سلام...
نمیدونم چرا خود به خود این شعر به ذهنم اومد،
ما به محبان علی و عمر
هیچ نگوییم ز خیر و ز شر
حشر محبان علی با علی
حشر محبان عمر با عمر
البته مطمئن هستم که شما جزو پیروان راستین حضرت علی هستین،
این شعر رو اندر احوالات خودم نوشتم!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی