محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

با سلام خدمت دوستان عزیزم...

یه سوال کوچولو: کسی میتونه بگه این عکس از استاد شحات انور در چه شهری و در چه سالی گرفته شده؟

یه سوال سخت تر: استاد در کدوم مسجد هستند؟                                                                            

سخت ترین سوال: استاد کدوم سوره رو تلاوت کردند؟                                                                          

لطفا جواب هاتون رو در قسمت نظرات ثبت کنید... خودم جواب رو میدونم ولی فعلا نمیگم!!!                      

و حالا قطعه ای زیبا از سوره ی نمل ...........................................................................................     


 

 

  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۲)

سلام
جواب سوال اول:شهر مشهد و در سال 1393
جواب سوال دوم:مسجد امام محمد باقر(ع)
سوال سوم هم خیلی سخت بود.تازه دوتای اولی رو هم شانسی گفتم...
پاسخ:
سلام امیر رضا... جواب دو تا سوال اول کاملا درسته... ماه مبارک رمضان سال 1393 استاد محمود شحات انور مهمان مسجد جامع امام محمد باقر (ع) مشهد بودند...
اگه مطالب قبلی یادتون باشه... زیر یه عکسی نوشته بودم که این عکس رو خودم از استاد شحات گرفتم و....
حالا استاد کدوم سوره رو تلاوت کردند؟؟؟
سلام...
جواب سوال سوم:سوره مبارکه انعام


پاسخ:
سلام... احسنت بر امیر رضای گل... ان شاء ا... در آینده قطعه ای از این سوره رو که خودم از نزدیک ضبط کردم براتون می ذارم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی