محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

کلید پاسخ امتحان زیست شناسی2 _ شهریور95 (امروز 3/3/95)

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ


دریافت

سلام به همه...

امروز امتحان نهایی ترمیم معدل زیستم بود

خدا رو شکر سوالات خیلی خوب بود،

در بد ترین حالت 18.5 و بهترین حالت 19

البته بازم بستگی به نوع مصحح منظور سختگیر بودن و... داره

ولی در کل خوب بود و از خودم راضی بودم

چون دو دور کتاب زیست شناسی2 رو خوندم

و نمره هم هرچی بشه بشه، مهم نیست چون من تلاشم رو کردم!!!

در آخر تشکر از استاد عزیزم آقای شریعتی که خیلی کمکم کردن

و البته من هم خیلی اذیتشون کردم

یا علی... خوش باشید

ایام بکام (مهدوی)

  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۲)

سلام...
امتحانا چطوره؟

پاسخ:
سلام... خوبن ماشاالله بزرگ شدن سلامم میرسونن
محمد جواد مهدوی partchap partlist - partcalendar.com
dar zemn
matlab jaleb bood ;) :
کلید پاسخ امتحان زیست شناسی2 _ شهریور95 (امروز 3/3/95)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی